Translate

sobota, 15 września 2012

Before it Begins...

Wszystko co chciałbym powiedzieć o sobie znajduje się w opisie bloga i w zakładce "o mnie", chociaż pragnę nieco sprecyzować rodzaj muzyki jakiego słucham. Odpowiedź na to pytanie nie jest taka prosta, ponieważ częściowo należę do ludzi słuchających wszystkiego. Wiem że część ortodoksyjnych metalowców z pewnością będzie tym oburzona, ale uważam że jeśli coś jest dobre to nie ma powodów by tego nie słuchać...mimo to na moim I podzie znajdziecie prawie jedynie metal...
Jestem osobą,  mającą absolutną manię przyporządkowania artysty do pewnego stylu (chociaż są oczywiście granice), więc dużą część moich recenzji będę temu poświęcał. Zabrzmi to pewnie tak jakbym miał się obrazić na jakiś zespół bo "przestali grać100% death metal, a zaczęli tylko 95%"...spokojnie tak źle nie jest;) Wracając do mojego gustu muzycznego wszystkich odsyłam do mojego konta na last fm: http://www.lastfm.pl/user/samael456Devili

Nie boję się godzić słuchania Deathcore'u z Death Metalem, czy Folku i Metalcore'u, więc proszę powstrzymajcie się od uwag typu "deathcore ssie bo jest deathcorem a nie death metalem i to już go absolutnie wyklucza"

To chyba tyle na początek...częstotliwość postów będzie zależeć od tego jak skrupulatnie rodzice będą gonić mnie do nauki, ale postaram się publikować coś przynajmniej raz na tydzień;)

PS: Wszystkim zainteresowanym "sztuką" polecam odwiedzić stronę projektanta okładek Para Olofssona: http://www.parolofsson.se  którego uważam za najlepszego autora tego rodzaju, którego okłądki zawierają w sobie wszystko co dzisiejszy nowoczesny i brutalny metal (a wspomniany pan skupia się na Deathcorze i brutalnym i progresywnym Death Metalu, tak więc stosunkowo nowych tworach) powinien sobą prezentować.

Pozdrawiam
Samael Devilizer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz